mandag 28. september 2009

Hillsong i Bergen!

ÅÅÅÅÅ, jeg gleder meg sånnnnn! På tirsdags kveld reiser jeg, Marie, Anette og Ingrid Marie til bergen. Der vi blir møtt av Kristine som vi skal sove hos. Det blir kjekt å treffe hun igjen. Og så tror eg at vi skal møte Emilie senere:D Å det er så lenge sida jeg har sett hun. Også skal vi finne på noe kjekt:D Det blir kjekt:P Dagen etter skal vi kanskje til skolen til Kristne eller kanskje Emilie og se hvordan det er der^^ Men det spørs om vi får lov, for vi er tros alt fire stykke. Etter det skal vi henge litt rundt i byen og finne på noe tull:P Også blir vi møtt av broren til Ingrid Marie som skal få bilettene til hillsong konserten i Grighallen! Å det kommer til å bli så kjekt. Jeg klarer ikke å følge med i timen! jaja, i historie greier jeg aldri å følge med, men likevel! Det kommer til å bli såå kjekt! kan nesten ikkje vendte! Men jeg prøve å lese til prøve, vi har en veldig vanskelig prøve i mårro. Så jeg må prøve å lese til i mårro! Nå skulle jeg hatt en sånn kontroll som han i clik, som kunne spolle fram tida til då ting skjer og jeg ikke må vendte og lese til den dume prøven!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar