fredag 16. oktober 2009

lenge siden sist

Nå er det lenge siden jeg har skrevet på bloggen så nå skal eg bare oppsummere hva som har skjedd siden sist i så kort som eg kan.

Den neste siste dag av september og jeg, Marie, Ingrid Marie og Anette reiser med båt til bergen. båtturen gikk fortere enn jeg hadde trodd. fordi hele nesten veien inn til bergen spilte vi ligrato! og det var kjempe kjekt og Anette er supergod i det og det er svært artig går hun kommer godt i gang:P

Vi ble møtt av Kristne som er utrolig lenge siden sist eg så ho! det var kjekt. Også skilte vi lag med Anette som skulle til besteforeldra. Og vi skulle til Kristne! Vi kom til den drømme familien for de var så hyggelige. Vi fikk god kveldsmat med mykt brød! etter på så vi en film som var blandig mellom Freaky Friday og She's the man. Den var kjekk.

Dagen etter på reiser vi til skolen til Kristne og Anette der møte vi de og gjekk ut på shopping og! Og gjorde det vi jenter kan best nemlig å shoppe! Eg kjøpte blandt annet to par sko! ca. kl ett møte vi Emilie for å gå til lønsj. der vi gikk på den usunde mcdonalds og spiste usund men god mat. før vi gikk videre på shopping. og det gjør vi helt fram til bibelmøte der møte jeg bror min Eirik og etter på kjøpte jeg meg to bra hillsong cder. Før vi måtte vendte en laaaannnngggg tid før vi kunne komme inn. Og det var heilt fantastisk! ubeskrivelig!!! Kjempe kjekt!

Dagen etter på gjorde Ingrid Marie og Marie en prøve på fronter mens jeg leste min nye bok, 1984 som jeg anbefaller veldig! også reiste vi på shopping igjen! og spiste mat på Dolly før jeg og Ingrid Marie skilte lag med Marie og Anette og reise tilbake til sygna med båten^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar