lørdag 17. oktober 2009

We are the champions

Jeg har akkurat kommet igjen fra å ha vunnet 50-leken! (Den går ut på at vi skal trille en terning også la oss si at vi får 2 så må du finne lappen som står 2 på og svare på det spørsmålet eller gjøre den oppgaven som står der. også visst vi får riktig triller vi terningen på nytt og visst vi får 4 så skal vi se etter spørsmål 6, visst vi får feil må vi gå ned til 1 og prøve å finne det sprøsmålet. Også er det om å gjøre å komme til 50.) Jeg var på gruppe med Eldfrid Marie, Julie og Ingrid H. Hurra vi fant! Det er helt utrolig kjekt å vinne. Jeg som nesten aldri vinner på noe har nå plutselig begynt å vinne. På det siste spørsmålet måte vi synge "We are the champions" så nå har jeg den på hjernen :P jaja, senere skal det visses film i møtesalen og da skal vi få premie! jeg gleder meg. Jeg lurer på hva det!
Ja, også i morgen skal May klippe håret det kommer til å bli kjekt! Og nå sitter jeg bare her og feirer med å spise opp smarties som jeg kjøpte nede i holmen for 5 korner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar