mandag 21. september 2009

gleder seg til høstferien

Nå er det bare to uker igjen til høstferie og gjett om jeg gleder meg! men det kommer til å bli masse stress før den. Bare to uker før høstferien har alle prøvene i de forskjellige fagene samlet seg opp og har tenkt å få oss totalt stresset. Og presse oss på det yterste rett før ferien! I mårra har i prøve i geografi:( i to kapittel. På torsdag har vi prøve i historie også bare noen timer senere er det sos prøve (og nei det er ikke der vi lærer å bli sos) også skal vi ha to timers prøve i matte på fredag. Og neste uke der igjen er det prøve igjen på fredag, OG DET ER SPANSK! og det kommer til å gå så dårlig at det ikke kan beskrive en gang! Og at på til skal vi ha 3000 metern på den siste dagen i måneden og det er på ikke denne onsdagen men neste. Så imellom all lesingen blir det trening:( Så disse den første og litt den andre kommer jeg til å bli veldig usosial!

Så nå gleder jeg meg til høstferien slik at jeg får fri fra alt dette styret i en uke og jeg får gjør hva jeg selv vil! Jeg kan ikke vendte! men det blir litt trist å dra vekk fra alle vennene mine, menmen jeg ser de igjen etter den uken er ferdig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar